Koska oon luonteeltani ihan mielettömän kärsimätön, en malttanu olla kirjottamatta tänään vielä ihan semmosta "kunnon" postausta. Aiheenkin keksin äsken käydessäni suihkussa, joten tässäpä ollaan taas. Tää postaus koskee nyt tässä muutaman päivän aikana tyhjentyneitä kosmetiikkaputeleita, jotka nyt haluan teille esitellä ja kertoo vähän omaa mielipidettäni näistä. Mistäköhän muuten johtuu, että kaikki kosmetiikka loppuu aina yhtä aikaa? Tästä syystä saattekin nyt aikas pitkän postauksen. Ja pahoittelen jo etukäteen kuvien huonoo laatua, koska mun kamera on suoraan sanottuna ihan kökkö.

Ensimmäisenä loppuneena on Lumenen koivu & hunaja -kosteusvoide, jonka ostin pari kuukautta sitten Citymarketista. Hintaa putelilla tais olla se 4,90€ ellen ihan väärin muista, eli mistään luksustuotteesta ei todellakaan ole kysymys.
Lumenen tuotteista olen yleensä tykännyt todella paljon ja tääkään ei tuottanut pettymystä. Voide tuoksui hyvälle ja raikkaalle ja siitä tuli ainakin mulle kesä ja mökkeily mieleen.Tuoksu jää iholle joksikin aikaa, mutta ei mitenkään dominoivana. Voide oli melko kevyttä ja levitty helposti ja tasasesti iholle. Se myös imeytyi nopeasti, mutta jätti oman ihoni kuitenkin kosteutetun tuntuiseksi. Pakkauksessa luvattiin voiteen myös virkistävän ihoa, mutta itse en ainakaan tämmöstä vaikutusta huomannu omalle kohdalleni.
Kaikenkaikkiaan tämä on kuitenkin hyvä normaali-ihon kosteuttaja, jolla on ERITTÄIN hyvä hinta-laatusuhde. Epäilen kuitenkin, että tämän kosteutusteho ei talvella ole minulle ihan riittävä, joten uutta tuttavuutta koivu&hunaja -voiteen kanssa teen aikaisintaan ensi keväänä.

Seuraavana tuttavuutena esittelen teille Herbinan Sensitive -sarjan hoitoaineen.Tuotteen hintaa en nyt millään saa päähäni, mutta tais olla tossa parin euron paikkeilla kuitenkin, eli ei mikään kallis tämäkään. Pakkauksessa mainostetaan tuotteen olevan hellävarainen ja sopivan kaikille hiustyypeille. Itse olen yleensä käyttänyt omille värjätyille hiuksilleni vain värjätyille hiuksille tarkoitettuja tuotteita, mutta nyt sorruin kuitenkin tähän.
Hoitoaine tuoksu todella miedolta ja olisinkin ehkä kaivannut jotain vahvempaa ja selkeempää tuoksua. Itse kuitenkin yleensä tykkään kaikista tuotteista, jotka tuoksuu namilta :D. Hoitoaine ei myöskään tuntunut levittyvän mitenkään hyvin, joten mun tisseihin asti ylettyviin PAKSUIHIN hiuksiin tätä meni kyllä kerralla ihan luvattoman paljon.
Myöskään lopputulokseen en ollut ollenkaan tyytyväinen. Tän käytön jälkeen latvat huusi kuivuuttaan ja hiukset jäi karheen tuntusiks ja takkuuntu helpommin. Itse oon vielä semmosten tosi liukkaaks jättävien hoitisten ystävä, joten tämä ei ollut mun tuote ollenkaan. Käytössä on myös tän saman sarjan shampoo, mutta siitä mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa, se hoitaa hommansa eli puhdistaa hiukset ja päänahan kuivattamatta liikaa. Hoitista en kuitenkaan suosittele ainakaan ihmisille, jotka tukkaansa värjäilee.

Sitten viimeisenä Doven Intense Repair yöhoito hiuksille. Ostin tän, koska mun latvat kärsii kovasti kuivuudesta ja tää lupas yhden yön aikana palauttaa hiusten kosteuden ja tehdä muitakin ihmetekoja. Yleensä en Doven hiustuotteisiin luota, enkä kyllä luota vastaisuudessakaan. Tuotteen tuoksu oli saippuainen, samoin sen koostumuskin. Yön aikana en huomannut yhtään mitään tapahtuneen hiuksissani. Käytin tunnollisesti koko purkin, mutta jatkuvallakaan käytöllä ei ollut minkäänlaisia vaikutuksia. 

Minua kiinnostaisi tietää, että minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisistä tuotteista? Onko esimerkiksi tuo Doven yöhoito muilla toiminut vai onko tuote yksinkertaisesti täysi floppi?