Hienosti alko näköjään tää mun blogin kirjottaminen, kun edellisestäki postaamisesta on jo ties kuinka pitkä aika. Periaatteessa tuntuu tyhmältä täälä kenellekään selitellä, että minkä takia en oo ehtinyt kirjotella pahemmin, mutta selittelen nyt kuitenkin. Eli mulla on nyt yksinkertasesti ollut niiiiiiin hirveesti koulujuttuja ja tenttejä yms. etten millään oo ehtinyt suomaan ajatustakaan kirjottamiselle. Nyt kuitenkin koitan tehdä parannuksen.

Kävin tänään pikkusen kaupungilla ja shoppailin pari pikkujuttua, joista koitan kirjotella viikonlopun aikana tarkemmin kun vaan saan niitä ite testailtua ja kuvattua. Mukaan tarttu mm. jalkavoide, OPI:n semmonen jännän sininen kynsilakka ja XZ:n muumi-selvityssuihke. Lisäks ostin kahdet ihan mielettömät bling bling -korvikset ja kaks Glissin jätettävää hoitista. Tajusin muuten just myös, että oon jo saavuttanu Silver tason Kicks Clubissa, joka on siis se niitten kanta-asiakasohjelma. Ja jäsenenä en oo ollu kun ehkä 4 kuukauttaa tms. Innolla odotan jotain "ylemmän tason" tarjouksia :D

Ostin myös tämmösen tossa pari viikkoo sitten. Elikkä Marc Jacobsin Oh, Lola - tuoksun. Tykkään tästä ihan todella todella paljon ja tuoksu on niin mua kun vaan voi olla. Olin jo pitkään ettiny uutta tuoksua, koska mun edellinen melkein täysin ehjä tuoksupullo hajos kun tiputin sen vahingossa lattialle. Kyseessä oli Dolce & Gabbanan Light blue, josta myös tykkäsin, mutta johon olin vähän kyllästynytkin ehkä jo. Tää on nyt kuitenkin mun uus luottoystävä. Ihmettelen kyllä edelleenkin, että miten tää kolahti näin kovaa. En edes ensin jaksanut testata tätä tuoksua, koska Marc Jacobsin Lola ei todellakaan oo ikinä saanu mua lämpeemään. Tää nyt kuitenkin sai ja toivottavasti en hetkeen tähän kyllästy ainakaan.